Tuesday, June 23, 2015

Diversificare

Si a crescut si am ajuns la diversificare. Cu groaza ma gandeam ca "ce stiu eu despre gusturile lui Albert??" Adica existe scheme, discutii, retete, dar ce faci daca nu vrea sa manance nimic? Cariera de mama e in pericol.
Pai nu a fost chiar asa. Mai intai am luat una bucata schema de pe diversificare.ro si am citit-o si rascitit-o pana am prins putin ideile principale. Apoi am achizionat o carte scrisa de Domnisoara dr. Livia Ognean pe tema diversificarii. Am rasfoit, prins idei principale si cautat mai departe. Am primit si de la doctorita de familie o foicica cu diversificarea de la 4 luni cu suc de morcovi, dar nu am stat prea mult sa analizez perspectiva aceasta. Adica eram mai mult decat sigura ca voi incepe diversificarea la 6 luni. Am mai cautat una alta pe Internet si ma simteam eu pregatita de noul pas.
Prima zi a fost un succes total : a gustat ce I-am oferit (o lingurita de morcovel pasat) si apoi a scuipat-o indignat. Bun. Laptic avem, asa ca nu ne panicam. Am continuam cu introducerea treptata la 3 zile a fiecarui nou aliment. La un moment dat am ajuns sa cred ca nu ii place deloc mancarea si va fi un bebe care pana la 2 ani papa doar lapte de mama.
Acum Albert are 1 an si inca nu mananca morcovel pasat sau fiert sau crud. Are deja cateva mancaruri favorite. Si cel mai important,  incearca sa pape singur. Isi ia mancarea singur sa o bage in gurita, si aproape manuieste tainele tinutului linguritei in mana. :)
Fiecare pas e important si pretuit.

No comments:

Post a Comment