Saturday, May 9, 2015

Cum e sa fii mamica?

Oooo... Cat de mult am avut in minte subiectul acesta. :) Am analizat, citit, intrebat in stanga si-n dreapta despre cum e sa fi mamica.
Oficial, din 1 iunie 2014, am inceput practica. Am nascut la privat, deci primele zile au fost rasfat(desi faptul ca dupa cezariana inveti din nou sa mergi si sa te misti nu se poate numi chiar rasfat :P) 
Prima zi acasa. Horror! Fara ocolisuri doamnelor, domnisoarelor, dar a fost horror. Una bucata bot de om plangacios si total dependent de o mamica obosita, naucita de dureri si medicamente si un tatic care nu stie inca pe ce sa puna mai repede mana sa ajute. Un deliciu. Sincer, am plans 3 zile...Dar cand cel mic depinde de tine inveti repede ca nu prea ai vreme sa bocesti. 
Ne-a fost greu cu alaptatul la inceput, pentru ca din maternitate a primit si supliment iar eu nu am vrut in ruptul capului sa prepar lapte praf. Si nu am gresit. In cateva saptamani a disparut durerea de sani, aici v-as sfatui sa nu va spalati pe sani inante si dupa alaptare(cum am fost eu sfatuita). Imediat dupa ce m-am plictisit de atata spalat sanii au fost mult mai ok si nu se mai inflamau asa tare. Pad-uri pt sani recomand cu drag, sunt minunate cele de la Chicco si Avent. Nici bebe nu prindea bine sanul, si ne-am "distrat" cu silicoane (adica mameloane de silicon), pana ne-am sincronizat pe tema alaptatului. 
Filmele acelea unde copilul se pune in patut si doarme pana dimineata....fictiune. Or fi vreo cateva mamici fericite, dar eu nu ma numar printre ele. Nu prea dormea ziua, noaptea putin mai bine si mai mult. Vreo 2 luni ne-am chinuit reciproc, el pe mine ca plangea daca plecam de langa el, eu pe el ca nu pricepeam ce isi dorea. S-a facut inteles in momentul in care nu a mai vrut nicicum sa stea in carucior. NU MAI VREA IN CARUCIOR??? CE NE FACEM? Nu am vrut sa il stresez si am cautat alternative. Asa am cautat si am dat de un grup de mamici informate pe tema BABYWEARING-ULUI. Am citit, intrebat, probat si am luat la purtator un sistem ergonomic adecvat, un wrap elastic, iar puiul meu a reusit insfarsit sa doarma bine, iar eu sa ies la plimbare in fiecare zi. Face bine aerul curat si miscarea. 

E greu sa fi mamica, dar e adevarat ca te simti implinita cand ai un pui. 

No comments:

Post a Comment